MIJN HARTING-BANK

De online portalen bieden u direct inzicht in uw hulpmiddelenpark. U regelt snel en eenvoudig een ophaalverzoek uit depot, reparatieaanvraag of andere service.

Kies hiernaast het portaal waarvan u gebruikmaakt.
Na inloggen en identificatie wordt u naar uw vertrouwde klantenportaal geleid.

Heeft u vragen over het Klantenportaal budgettair, het Digitale bestelplatform of het portaal Persoonsgebonden rolstoelen? Neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Klanten vestigingen Bleiswijk, Drachten, Purmerend, Utrecht
Als klant van vestigingen Bleiswijk, Drachten, Purmerend, Utrecht gaat u automatisch over naar de vernieuwde klantenportal Mijn Harting-Bank. U ontvangt daarvoor persoonlijke inloggegevens. (Klanten van vestigingen Dordrecht en Helmond worden op termijn geïnformeerd over de nieuwe portal.) Bij vragen kunt u contact opnemen met: onlineklantenservice@harting-bank.nl.

Portalen:

Klantenportaal budgettair:
Inloggen Klantenportaal budgettair

Digitaal bestelplatform:
Inloggen Digitaal bestelplatform

Persoonsgebonden rolstoelen (Wlz en GRZ):
Inloggen Persoonsgebonden rolstoelen

Mijn Harting-Bank
(voor klanten vestigingen Bleiswijk, Drachten, Purmerend, Utrecht)
Ga naar de vernieuwde portal Mijn Harting-Bank