MIJN HARTING-BANK

De online portalen bieden u direct inzicht in uw hulpmiddelenpark. U regelt snel en eenvoudig uw ophaalverzoek uit depot, reparatieaanvraag of andere services.

Kies hiernaast het portaal waarvan u gebruikmaakt.
Na inloggen en identificatie wordt u naar uw vertrouwde klantenportaal geleid.

Heeft u vragen over het Klantenportaal budgettair, het Digitale bestelplatform of het portaal Persoonsgebonden rolstoelen? Neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Klanten vestiging Drachten
Vanaf februari 2018 maken klanten van vestiging Drachten gebruik van de vernieuwde klantenportal Mijn Harting-Bank. Als klant van Drachten gaat u automatisch over op deze portal en hebt u persoonlijke inloggegevens ontvangen. Bij vragen kunt u contact opnemen met: onlineklantenservice@harting-bank.nl.

Portalen:

Klantenportaal budgettair:
Inloggen Klantenportaal budgettair

Digitaal bestelplatform:
Inloggen Digitaal bestelplatform

Persoonsgebonden rolstoelen (Wlz en GRZ):
Inloggen Persoonsgebonden rolstoelen

Mijn Harting-Bank (klanten Drachten):
Ga naar de vernieuwde portal Mijn Harting-Bank