Harting-Bank begint 2016 met een belangrijke uitbreiding van de online dienstverlening: het klantenportaal persoonsgebonden rolstoelen.

Met dit klantenportaal kunnen klanten online opdrachten doorgeven aan Harting-Bank en zien wanneer wij deze uitvoeren. Het is niet alleen op desktopcomputers en laptops te gebruiken, maar ook op mobiele apparaten, zoals tablets en smartphones. Hierdoor biedt het klantenportaal direct ondersteuning tijdens de dagelijkse werkzaamheden.

Voor alle bij ons bekende therapeuten die persoonsgebonden rolstoelen aanvragen, hebben wij de toegang tot het klantenportaal al voorbereid. Zij ontvangen van ons een uitnodiging voor het aanmaken van een wachtwoord. Nieuwe gebruikers of geïnteresseerden kunnen hiervoor contact opnemen met hun vaste contactpersoon bij Harting-Bank, of een e-mail sturen aan: info@harting-bank.nl.

Meer informatie over de vele mogelijkheden van dit klantenportaal kunt u lezen in onze informatiefolder ‘Klantenportaal persoonsgebonden rolstoelen’.

Bekijk ook onze introductievideo, waarin u een eerste indruk krijgt van het online klantenportaal: